شبکه‌های اجتماعی

اخبار بهشت

دومین نشست بهشت توسط بنیان بهشت برگزار می شود

دومین نشست بهشت توسط بنیان بهشت، در اول تیرماه ۱۴۰۲ برگزار می شود
مسوول دبیرخانه این نشست در گفت و گویی بیان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند نونهالانی که در اختیار دستگاه فرهنگى کشور قرار دارند، عزیزترین و سرشارترین سرمایه و ذخیره‌‏ی آینده‏‌ی این ملت اند.
باقریان ادامه داد: در بلندمدت، هیچ چیز به اندازه‏ى تعلیم و تربیت اهمیت ندارد از این جهت بنیاد ملی نوجوان تصمیم گرفت بنیان هم افزایی شبکه تعلیم و تربیت (بهشت) را ایجاد کند.
وی با اشاره به اینکه این نشست ۴ هدف را دنبال می کند، بیان کرد: آشنایی دو سویه بنیان بهشت و مجموعه های فعال در عرصه تعلیم و تربیت دختران نوجوان، هم افزایی مجموعه های فعال در عرصه تعلیم و تربیت دختران نوجوان، معرفی ظرفیت این مجموعه های فعال به حاکمیت و تهیه کتاب اول مجموعه های فعال در عرصه تعلیم و تربیت دختران نوجوان از جمله این اهداف است.
باقریان به برنامه ها و فعالیت‌هایی انجام شده اشاره کرد و گفت:
برای برنامه ریزی های محتوایی و اجرایی این نشست با مسئول بنیاد ملی نوجوان و مسئول بنیان بهشت جلساتی برگزار شد همچنین هماهنگی هایی برای تهیه سالن نشست و محل اسکان انجام شده و هنوز پیگیری ها ادامه دارد.
وی افزود: برای تهیه کتاب اولِ مجموعه های فعال تعلیم و تربیت در حال جمع آوری اطلاعات هستیم امیدواریم مجموعه ها همکاری کنند و اطلاعاتشان را زودتر در اختیار ما قرار بدهند.
مسول دبیرخانه نشست بهشت افزود: قطعا این کتاب نه تنها شناسنامه ای معتبر برای مجموعه آنها خواهد شد بلکه کارت ویزیت رایگانی هست که تقدیم این مجموعه ها می شود
وی مهمترین مرحله کار را دعوت از مدیران مجموعه ها خواند که تیمی ترتیب داده شده و در حال دعوت از مدیران هستند.
وی افزود: این نشست در سطح ملی برگزار می شود و مدیران مجموعه های فعال از استان های سراسر کشور در این نشست دعوت هستند.
وی از همه مجموعه های فعال دخترانه دعوت کرد تا برای شرکت در این نشست ثبت نام کنند.
وی گفت: برای ثبت نام به سایت بهشت به آدرس https://beheshtedu.ir مراجعه نموده در قسمت پیشخوان کاربری فرم ثبت نام را تکمیل نمایند.
وی ابراز امیدواری کرد که این نشست بابی باشد تا همه با هم دست در دست هم بتوانیم دنیایی آرام و زیبا را برای فرزندانمان بسازیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *